Activiteiten

Hieronder vind je alle activiteiten die er georganiseerd worden (of georganiseerd zijn) voor Stichting Jaimie.

Benefiet:
In de loop van 2017 zal er nog een Benefiet georganiseerd worden. We zijn volop bezig met de voorbereidingen. Indien er meer bekend is zullen wij dit uiteraard bekend maken.

Sponsorloop:
Woensdag 24 mei vind er weer een editie van de Alkmaar City Run plaats. Met een team van lieve mensen zullen wij wederom met deze Run meelopen

Benefiet BBQ (reeds geweest):
Op zondag 10 juli organiseren de Opa en Oma(Beers) van Jaimie een heuse Benefiet BBQ.
Volledig verzorgde middag/avond met BBQ, drinken, muzikale begeleiding en vooral veel gezelligheid. En dat allemaal voor het goede doel!!!

Rabobanksponsorfietstocht:(reeds geweest)
Op zaterdag 11 juni is de planning om met 10 mensen mee te fietsen met de Rabobank sponsortocht.

Het gezelligste Feestdorp van Noord Holland: (reeds geweest)
zaterdag 9 april zal er in Marlene in Heerhugowaard een avond gehouden worden, waarmee Heerhugowaard meedingt in de verkiezing van het gezelligste feestdorp van noord holland. Stichting Jaimie is gekozen als 1 van de 2 goede doelen. Super leuk initiatief van Superrrtrio.

Sponsorloop: (reeds geweest)
Vrijdag 15 april lopen wij mee met de Heerhugowaard City Run by Night en op vrijdag 6 mei lopen we weer met de Alkmaar City Run. Mocht je interesse hebben om mee te lopen, een sportieve actie en jezelf ook nog eens in zetten voor een goed doel?? Laat het ons weten.

Sponsorloop: (reeds geweest)
Woensdag 13 mei 2015 zal Manouk Breure (oppas van Jaimie) de Alkmaar City Run gaan lopen. Ik (Marije) als fanatiek hardloopster (ahum) kan dan natuurlijk niet achterblijven. Met mij zullen er nog een aantal mensen mee lopen. Wil je ons of iemand in het bijzonder sponsoren laat dan even een berichtje achter via info@ stichtingjaimie.nl. De hoogte van het bedrag laten we volledig aan jullie over. Alle beetjes helpen tenslotte en we zijn met alles als super blij. Ook kan je het geld overmaken op het bekende rekeningnummer van Stichting Jaimie, verderop de site bekend, o.v.v. Alkmaar City Run.

Mocht je nu zelf interesse hebben om mee te lopen en daarmee mensen weten te vinden die jou willen sponseren voor de Stichting laat het ons dan even weten via info@stichtingjaimie.nl.

Meer informatie over de Alkmaar City Run 2015 is te vinden op www.alkmaarcityrun.nl
Vanaf 16 maart kan je je inschrijven voor deze run.

Amstel Gold Race (reeds geweest)
Robert v/d Meer (oom van Jaimie) zal de Amstel Gold Race fietsen en zal zich laten sponsoren. Dit zal plaats vinden in het weekend van 18 april 2015. Wil je hem sponsoren, kan je een berichtje achterlaten via info@stichtingjaimie.nl. Ook kan je het geld overmaken op het bekende rekeningnummer o.v.v. Amstel Gold Race

The Travel Club (reeds afgerond)
Rosa Beers (tante van Jaimie) is zelfstandig Reisadviseur bij the Travel Club. Zij zal, in de periode van januari 2015 t/m april 2015, voor elke boeking die zij doet €5 doneren aan Stichting Jaimie.
The%20Travel%20Club

Benefietdiner
Op dinsdag 20 januari 2015 en woensdag 21 januari 2015 hebben wij een benefietdiner georganiseerd in Tapasbar La Vida in Heerhugowaard.