Update 2016

2016 – Update –

2016 was het jaar waarin wij ons met velen hebben ingezet om voor Jaimie de InnoWalk aan te schaffen. En dat is gelukt!! Zoals de meeste van jullie weten. :)
Het begon met de Kerstpakketten actie van Stichting Flore(de school van Sophie). Hierbij kon het personeel kiezen voor een kerstpakket of voor een donatie aan (o.a.) Stichting Jaimie. Vervolgens zijn we met een fantastisch team gaan hardlopen tijdens de Heerhugowaard City Run by Night en de Alkmaar City Run. Vanuit Heerhugowaard hebben wij een schitterende donatie gehad van de organisatie JCI. We hebben met elkaar een geweldig bedrag bij elkaar gelopen. Tot slot hebben de opa en oma (Beers) van Jaimie een Benefiet BBQ georganiseerd. Een fantastische dag, heerlijk verzorgd met eten en drinken onder muzikale begeleiding van DoubleyouSee en de Stadsdichter van Heerhugowaard Annek Groot. Het was een groot succes.
O.a. door deze acties hebben wij de InnoWalk voor Jaimie aan kunnen schaffen. Hij geniet dagelijks van zijn beweging, zijn “loopje” en “ritje” in de InnoWalk.

unnamed

Ondertussen zijn wij ook gestart met een nieuwe therapie. Anal Baniet Method in Belgie bij Marianne Nelissen (http://www.mariannenelissen.com/).
“THE ANAT BANIEL METHOD IS A SIMPLE, YET REMARKABLE METHOD THAT IMPROVES HEALTH THROUGH MOVEMENT WITH AWARENESS.
IT’S A NON-INVASIVE WAY TO OVERCOME LIMITATIONS BY PAIN, INJURY OR DISEASE.”
Jaimie heeft hierdoor al veel (ieniemienie stapjes voor ons) stappen kunnen zetten doordat hij meer en meer bekend raakt met zijn eigen lichaam. Maandelijks ondergaat hij gemiddeld 4 sessies per keer. Fantastisch om te zien. En Jaimie geniet er steeds en steeds meer van.

unnamed-2

We blijven keer op keer kijken welke mogelijkheden er zijn voor Jaimie die binnen ons bereik liggen. Gelukkig zijn er ook nog steeds mogelijkheden om hem verder te kunnen laten ontwikkelen.

15937001_1216806618412899_159881940631498519_o

Voor dit jaar hebben wij (uiteraard) ook weer een doel. We gaan eind mei voor de 2e keer naar Curacaou om Jaimie deel te laten nemen aan de Dolfijn ondersteunende therapie. Wederom zal hij 2 weken therapie volgen en vliegen wij met het hele gezin (inclusief opa&oma) voor een week of 3 die kant op.

15875484_1216806271746267_7295060630982039603_o

Ook dit jaar zullen wij geld inzamelen door o.a. mee te lopen aan de City Run van Alkmaar (24 mei 2017). Het streven is om het bedrag van vorig jaar te evenaren of zelfs te verbeteren!!
Indien er mensen zijn die zich graag op sportieve wijze in willen zetten voor Stichting Jaimie laat het ons weten :)

15965327_1216806155079612_7292191622901388382_n

Maar we organiseren ook weer een benefiet. In welke vorm deze gegoten gaat worden volgt later meer informatie.

15800621_1216806255079602_4238292226394675200_o

Al met al gaat het goed met Jaimie. Hij blijft ons verbazen door de stapjes die hij zet in zijn ontwikkeling. Ook zijn interacties en communicatie worden beter. Samen met Sophie en Dex kan hij vreselijk genieten van het samenzijn, het spelen en vooral het gek doen.

15825885_1216806151746279_3603004994543774127_n

Onwijs bedankt voor iedereen die ons afgelopen jaar gesteund hebben en het mogelijk hebben gemaakt om voor Jaimie de Innowalk aan te kunnen schaffen en hem de therapie hebben kunnen laten volgen.
2017 wordt weer een nieuw jaar met nieuwe uitdagingen en we hopen weer op jullie steun te kunnen en mogen rekenen.

Liefs Jaimie, Marije, Jack, Sophie & Dex