Stichting Flore schenkt aan goed doel, Stichting Jaimie

Super mooie actie van Stichting Flore (Sophie haar school is onderdeel van deze Stichting net als haar oude school).
Het personeel kon kiezen uit een kerstpakket of het geld doneren aan een Goed Doel. Stichting Jaimie is voor dit jaar gekozen als Goede Doel. De woensdag voor de kerstvakantie mochten we op Sophie haar school, De Edelsteen, een cheque in ontvangst nemen!! Sophie was de dag van tevoren langs alle units gegaan om te vertellen wie haar broertje Jaimie is, dat hij gehandicapt is en ook waarom. Ze heeft ook verteld wat er allemaal gedaan wordt met Jaimie qua spelletjes, de trip naar Curaçao,etc. Super stoer dat ze dit wilde doen, en zo was het gelijk iets meer duidelijk voor de kindjes waarom wij de volgende dag zouden komen.
De volgende dag zat Unit 2 van de school bij elkaar om ons te verwelkomen. Ze hadden een schitterend lied voorbereid met zn allen, Zo Bijzonder van kinderen voor kinderen. Super gaaf!!!
En dan de cheque, een geweldige opbrengst van maar liefst €1680 euro. Echt super super gaaf, onwijs blij zijn wij met deze actie! Het doel is helder en op deze manier zijn we weer een stukje dichterbij de realisatie van de InnoWalk voor Jaimie.
IMG_8275
En als klap op de vuurpijl ook nog een mooie vermelding in het Nieuwsblad van Heerhugowaard.
IMG_8547
Echt geweldig allemaal! En zo fijn dat al deze mensen hun kerstpakket opgeofferd hebben voor Jaimie, Stichting Jaimie.
Onwijs bedankt allemaal!!
Lieve groet Marije, Jack, Sophie, Jaimie en Dex