Sponsor actie The Travel Club

De tante van Jaimie, Rosa Beers, is zelfstandig reisadviseuse bij The Travel Club.
Zij heeft een sponsoractie op touw gezet voor de Stichting om zo geld in te zamelen.
Hieronder haar bericht omtrent haar actie:

DSC_6841

” Met trost kan ik mee de delen dat de Sponsor actie voor STCHTING JAIMIE een bedrag van € 820,69 heeft opgebracht!

In december 2014 ben ik een sponsor actie gestart voor Stichting Jaimie. Voor iedere boeking gemaakt in de periode 1 december 2014 tm 31 mei 2015, doneer ik € 5,00 aan stichting Jaimie.Middels een nieuwsbrief heb ik mijn klanten op de hoogte gebracht van deze actie. Jaimie is het zoontje van mijn zus en zwager, Marije en Jack de Vries en broer van Sophie en Dex.Jaimie heeft Cerebrale Parese met een nevendiagnose Syndroom van West. Een hele mond vol moeilijke woorden. Om dit eenvoudig uit te leggen, uit dit alles zich in een algehele ontwikkelingsachterstand. In hoeverre hij zich verder gaat ontwikkelen is onduidelijk. Er zijn gelukkig hele mooie therapieën voor Jaimie. Onder andere Dolfijnentherapie op Curaçao, Quantum Reflex Intergration Therapie, om zijn ontwikkeling zo goed mogelijk te stimuleren. Helaas worden deze therapieën (bijna) niet vergoed door de verzekering. Om die rede is Stichting Jaimie opgericht.

De eerste grote doelstelling van Stichting Jaimie was om geld in te zamelen voor de Dolfijntherapie op Curaçao. Mede door vele andere mooi acties is het mogelijk geweest om in mei naar Curaçao af te reizen. En zoals jullie zien ging de reizende Boeddha mee. Jaimie heeft daar twee weken therapie gehad met een enorm positief resultaat! Hoe deze therapie is verlopen kunnen jullie lezen in de blog die tijdens de reis is bijgehouden. (Voor de laatste blog zie  blog)

Het sponsor bedrag van € 820,69 bestaat gedeeltelijk uit de opbrengst van de actie € 5,00 per boeking & een bijdrage aan de reis naar Curaçao die ik voor Jaimie en zijn gezin heb geboekt. En tot slot door mooie donaties van klanten n.a.v. mijn actie!

Ik wil iedereen die heeft bijgedragen aan deze actie hartelijk danken. Stichting Jaimie blijft uiteraard bestaan en zich inzetten voor nog meer mooie doelstellingen voor Jaimie!

FullSizeRender 2

www.stichtingjaimie.nl

Veel groeten,

Rosa

Uw persoonlijk reisadviseur

The%20Travel%20Club

Ga nooit op reis zonder een koffer vol met dromen!

Burgemeester Zaalbergstraat 10

1901 BB Castricum