Maandelijks archief: april 2018

Cijfers Stichting Jaimie 2017

IMG_6265IMG_6266IMG_6267

Hallo allemaal,

Het is even stil geweest op de site van Stichting Jaimie, maar hier weer even een update.
Inmiddels zitten we weer een paar maanden in 2018 en is het weer tijd om de balans op te maken van 2017.

De Innowalk van Jaimie is nu volledig eigendom van ons. Alle betalingen zijn gedaan. Jaimie heeft er vreselijk veel plezier van. Hij wandelt en fietst wat af en heeft er dagelijks lol en profijt van.
Ook zijn we weer op therapiereis geweest naar Curacaou waar Jaimie ook weer vreselijk profijt van heeft gehad. Het waren weer geweldige weken met een super mooie ervaring.

Zoals te lezen is het nieuwe doel voor Stichting Jaimie ook weer bepaald. Gezien Jaimie steeds groter word en het qua vervoer ook mogelijk moet blijven om zo comfortabel mogelijk te zitten, hem in de auto te zetten en het oog op de toekomst dat hij uiteindelijk een rolstoel zal krijgen gaan we geld inzamelen voor een aangepaste auto.
Ook hier gaan we ons weer flink voor inzetten met diverse acties die we gaan organiseren. Deze acties zijn nog niet concreet, maar houd vooral de site in de gaten.

Met Jaimie gaat het goed, hij blijft zich ontwikkelen wat super mooi is om te zien. We gaan elke 6 weken weer een dag of 3 richting Amsterdam (ipv Belgie) voor intensieve therapie, waar Jaimie heel veel profijt van heeft. Daarnaast gaat hij 4 dagen naar de Vijfhoek in Heiloo waar hij ook heel hard aan het leren en oefenen is. Sinds dit schooljaar is hij gestart bij het leren leren klasje, dit is de voorloper voor school. Hij heeft het onwijs naar zijn zin en kan goed meekomen.

Dank weer iedereen voor de steun van afgelopen jaren! Het doet ons vreselijk veel goed dat iedereen zo meegaand is en Stichting Jaimie blijft steunen.

Lieve groet, Jaimie, Sophie, Dex, Marije en Jack