Maandelijks archief: februari 2016

Sponsoracties komende maanden

Hallo Allemaal,

We zijn afgelopen periodes weer flink bezig geweest met het opzetten van sponsoracties om zo geld in te zamelen voor Stichting Jaimie.
Zo mooi om te zien dat er telkens weer mensen zijn die graag wat willen betekenen of die iets opzetten.

De volgende acties staan gepland:
* Benefiet BBQ, op zondag 10 juli, georganiseerd door Opa Willem en Oma Hanny (Beers) bij hun thuis op het ozo gezellige AC de Graaf… want daar is het altijd Gaaf!!!
(Meer informatie binnenkort bekend..SAVE THE DATE)

* JCI Heerhugowaard Cityrun BY NIGHT op vrijdag 15 april 2016.
JCI ondersteund de Stichting bij de inzameling voor de InnoWalk. Hoe gaaf dat we dan met een team meelopen bij de door hun georganiseerde RUN. (Meer informatie via PB op Facebook of via de email op te vragen)

* Alkmaar City Run, op vrijdag 6 mei. Het lopen van 5 of 10 km door de binnenstad van Alkmaar en dat voor het goede doel. En nog eens sportief ook
(Meer informatie via PB op Facebook of via de email op te vragen)

* Het gezelligste feestdorp van NoordHolland, op zaterdag 9 april. Een geweldig initiatief van Superrrtrio. Stichting Jaimie is 1 van de 2 goede doelen!! Hoe mooi is dat. Hoe je aan kaartjes kan komen zal binnenkort bekend gemaakt worden.

En al deze acties zijn nodig om zo geld in te zamelen voor de aanschaf van een InnoWalk voor Jaimie. Zodat hij kan staan/lopen/fietsen en dat hij zijn spierspanning kan doen verminderen, hij warmere handjes en voetjes krijgt, beter eten en drinken, meer ontspannen, beter slapen en dat zijn nog maar een aantal van de voordelen wat de InnoWalk oplevert voor Jaimie en voor ons.

Lieve groet van ons!!